2019 aasta viimased vaibad.


Võtsin terve aasta lõpu aega, et viimased maha võetud vaibad ka pildile ja blogisse üles saada, aga läks ikka nii, et üks vaip jõudis enne välja kolida, kui pildile sai. Need kes pildile said, saib ikka liiga udused, sest õues oli juba pime kui ma aasta viimasel päeval lõpuks pilte teha tahtsin.

Aga noh, pole hullu, vähemalt pildile nad said ja uue aasta esimesel päeval blogisse ka - siis ongi juba kõik hästi!

Kui ma nüüd päris aus olen, siis tegelt ei saanud kõik lõim veel otsa, ja natuke oleks esimese poomi peale veel uut vaipa ka mahtunud, aga näpud sügelesid vaatama, mis vahepeal välja on tulnud selle aasta jooksul, sest uus lõim sai viimati peale pandud veidi vähem kui aasta tagasi. Kuid nagu ikka, muid asjatoimetusi on nii palju, et ei jõua sinna taha tuppa kuduma nii tihti kui tahaks, aga võibolla seda magusam see on, kui siis vahest aega leian. :)

Siit võibolla uusaasta lubadus - sel aatstal kududa rohkem kui eelmisel aastal? See annaks mulle ka võimaluse kuulata rohkem raamatuid kui eelmisel aastal? (eelmisel aastal sai kuulatud ca veidi üle 100 raamatu tööde ja muude asjade kõrvalt, sest lugeda mul tuleks siis ju veel kudumise ajast ja siis parem kaks ühes!

Aga vaatame pilte ka:

See mustvalge vaip sai kootud 100% taaskasutatud materjalidest, 
kui keegi soovib, võib talle ka kodu pakkuda.
Mõõdud 1,42*0,76m +narmad

Mu vanaema arvas, et selle satsi kõige ilusam, mina ise tegelt olen üsna laisk ja ei viitsi mõõta nii palju kui selle vaiba mustri jaoks vaja on - selle pärast ma tavaliselt koon pigem üleni mustris asju või võtan mingi lihtsama mustri sammu kui see siin (kuigi ma tean, et see pole veel üldse midagi keerulist, lihtsalt mina olen laisk).
Allpool veel üks pilt veel telgedel versioonist.




Matrjal taaskord 100% taaskasutus, mõnus nikerdamine, arvestades et iga rida tuleb ükshaaval sinna lõime vahele ajada, muidu lihtsalt ei anna see sellist efekti.
Kui keegi soovib, saab vaibale ka kodu pakkuda.
Mõõdud: 1,90*0,80m +narmad

Allpool veel üks pilt veel telgedel versioonist.



See vaip on materjali poolest 50% taaskasutus ja 50% "Türi vaiba" praak. Ehk siis punane materjal on taaskasutus ja mustvalge triibuline on uus (praak) pael.
Vaip on avatud kodupakkumistele.
Mõõdud: 1,85*0,75m +narmad

 All on veel üks pilt selle vaiba mustrist lähedalt.



Viimased imelised vaibad olid sama mustriga uuest paelast halli-rohelise kirjud.
Hall materjal oli paar aastat tagasi ostetud suure kotiga materjal, täpset sisu ja värvi siis veel ei teadnud kui koti ära ostsin, aga nüüd tundus õige aeg see ühe türilt toodud praagiga kokku kududa (roheline on praak, sellest ka mustri teatav ebaühtlus, mis pildilt paistab rohkem välja kui vaipa ennast vaadates). Need vaibad on omale juba uue toreda kodu leidnud.
Mõõdud: üks vaip 1,85*0,75m +narmad
teine vaip 1,66*0,75m +narmad

Allpool veel üks pilt veel telgedel versioonist.



Kokku siis 6 vaipa, millest üks ei jõudnudki pildile, vaid kolis nii kiiresti mu ema juurde kuid ehk õnnestub mul sellest veel ka pilt teha üks hetk ja siia millalgi juurde lisada, aga vabalt võib juhtuda, et ma selle peal vaid varbaid soendan ja pildile ei jõuagi.

Kui kellelgi pilte vaadates mõne vaiba soov tekkis, siis võid vabalt kirjutada, vaatame mis teha annab ja saad ka täitsa oma soovide järgi uue lemmiku kodu sisustama ja varbaid soojendama. Ütlen siinkohal juba ette ära, et väga kiiresti neid kätte ei saa, kuna muid asju on ka üsna palju koguaeg, ent eks kõik on läbirääkimiste küsimus.

Üks vaip tuli tegelikult sel korral veel telgedelt maha, aga selle kudus hoopis Getter, kui ta üks kord meil külas käis ja soovis ise oma kätega midagi kududa - ka see võimalus on olemas, et minu telgedega ise omale vaip kududa. Aga jällegi - läbirääkimiste küsimus.

Getteri vaibast mul pilti pole, sest ehk soovib Getter sellest ise pildid teha või saladuseks jätta millise vahva must-valge vaibakese ta omale meisterdas. Sõlmede sidumisega läheb seal samuti veel veidi aega kuni ma üks hetk sellega Getterile külla jõuan või tema ehk hoopis enne meile! :)

Igal juhul vahvat uut aastat, et uuel aastal mõni unistus täituks ja uued mälestused veel kaua meeles püsiks!

Jälle lugemiseni,
Airi








Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Miks?

Ohepalu - Tapa