Miks?

Olen pidanud blogi ka varem, esimesed katsetused sai tehtud siis, kui vahetusõpilasena Saksamaale kolisin, nähtav siin. Peale selle oli mõni aasta pausi ja alustasimeuue kautsega koos Härraga, kui koos aastaks  Saksamaale kolisime, tol korral oli meie platvorm aga Facebooki põhine ja kättesaadav vaid meie tutvusringkonnale.

Täna olen ma siin tagasi, võtnud juba paar aastat hoogu, et kuskile oma seiklusi, kogemusi ja mõtteid kirja panna. Nii tore on, kui on koht, kust mälestustele uuesti pilk peale visata ja tegemisi meenutada. Unustame ju kõike tänapäeva kiires tempos nii kiiresti, et kohe täitsa piinlik hakkab.

Eks siis näis, mis asjast välja tuleb ja kuidas asi edenema hakkab.

Millest siit siis edaspidi lugeda saab?
* Oleme siin Põima Paradiisis kolme liikmeline perekond koos koera, kassi ja kaladega.
* PisikeInimene on praegu aasta ja kuus kuud vana.
* Mina ise käin hetkel koolis Kuressaares ja õpin Giidiks, töötan rekkajuhina.
* Härra ütles üles alles hiljuti oma viimase töökoha ja eks näis, mis edasi juhtuma hakkab.
* Meile meeldib matkata.
* Minu hobiks võib pidada Geopeitust, peale selle koon vahest telgedel mõne vaiba ja kui tuju tuleb, siis õmblen mida iganes siis parasjagu tuju on õmmelda.
* Nii tihti kui võimalik, võib meid kohata metsas jalgrattaga.
* Eelkõige saab see olema koht, kuhu me enda jaoks mõne pildi talletame.
* Olen nagu Muhv, kes iseendale postkaarte saadab.
* Peale selle teeme me aegajalt endalegi üllatavaid asju ja noh, eks siis võib ka neist siit ehk lugeda.
* Olen eelkõige optimist.
* Kui leiad kirjavigu - anna neist teada. Kirjutamine iseenesest pole mu tugevaim külg.

Loodame, et jõuame siia piisavalt tihti ja eks siis näis mis välja tuleb.
Oleme õnnelikud igasuguse tagasiside eest.
Jällelugemiseni,
Airi, Härra ja PisikeInimene

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2019 aasta viimased vaibad.

Ohepalu - Tapa